عـــطـر بـ ـهار نـارنـج

از وقتی که عاشقت شدم همه جا بـوی پرتـقال و بهشت میدهد :)

عـــطـر بـ ـهار نـارنـج

از وقتی که عاشقت شدم همه جا بـوی پرتـقال و بهشت میدهد :)

N.12

امشب من کنار تو...

خودم بودم، توام خودت بودی؟!

توی بغلت که هستم، هیچ چیزی از خدا نمیخوامااااا

اما امشب حال و هواش فرق داشت

توی بام این شهر من و تو تنهایی با اون چندتا گربه ایی که کنارمون بودن

امشب یه اولین جدید بود برامون 

اونم کجاااا،، بام شه  ، جایی که همه شهر و توش میشه دید 

ایستادن و تماشا کردن این منظره کنار تو عالی ترین برام 

کلیک

N.11

توی تمام مسیر یاد تمام تلخی هایی که توی اون شهر داشتم تموم اشکهام تموم تنهایی هام تموم سکوت های غم انگیز یک لحظه تنهام نذاشتن.

فقط از یه چیز مطمئنم 

من با تموم غروری که دارم دیشب فقط بخاطر تو دوباره پاهام باز شد تو این جاده تو این شهر

مراقب دلم باش که به هوای دل تو عاشق شده

جنس این جام از شیشه و بلور است خدا!  به تو میسپارم 

الهی که آمین 

N.10

یکم استرس دارم یا شایدم هیجان نمیدونم، اما حال بدی نیستاااااا

امشب مامان آقا جواد منو به همراه خانواده ام دعوت کردن خونشون، دعوتی از جنس مادرشوهرانه

خانوم خواهرشوهر هم رفته کمک

امشب برای اولین بار میرم خونه ی آقا جواد اینا ان شاءالله قدمم به خونشون بخیر باشه

الهی که آمین

+ خانوم الف خیلی دوستت دارم عزیز ماه من 

N.9

محرم شده دلم غمگینه...

دست و دلم به نوشتن از روزام نمیره 

فقط زندگیم گره زدم به عاشورای حسین

خانوم الف نگرانتونم خوبین؟!

N.8

1394/7/19 ساعت 8:00 شب

لحظه ایی که برای اولین بار توی بغلت بودم و منو بوسیدی 

طعم و حال و هوای این بوسه مطمئنن هیچ وقتی تکرار نمیشه

همیشه میگن اولین تجربه ها ماندگار ترین هستن 

1393/7/20 ساعت 7:30 شب

لحظه ایی که کارگاه و اجاره کردیم برای شروع جدی و مستقل کار

امیدوارم توی این راهی که پیش گرفتی