عـــطـر بـ ـهار نـارنـج

از وقتی که عاشقت شدم همه جا بـوی پرتـقال و بهشت میدهد :)

عـــطـر بـ ـهار نـارنـج

از وقتی که عاشقت شدم همه جا بـوی پرتـقال و بهشت میدهد :)

N.18

دچار یه بیماری جدید شدم، اونم این که...

هی همش دلم میخواد یه چیزی بخورم 

خودم میدونم بخاطر سرماست که هی دلم میخواد بخورم

هی همش گرسنه ام، نمیدونم دلم چی میخواد

مثلا الان شام خوردمااااااا همین الان باز دلم میخواد یه چیزی بخورم

بعد تپل میشم حالا کی دوباره رژیم بگیره

ای بابا...

الان شاید باورتون نشه با اینکه هیچ وقتی از این کارا نکردمااااااا اما دلم میخواد یه مشت نون چایی با یه ماگ پره پر چایی بخورم

بعدش  هم یه ظرف بزرگ پفیلا و یه مشت گندوم بخورم

اصلا الان دلم میخواد دوتا خرمالو نارنجی بزرگ رسیده بخورم

یا مثلا یه عالمه فندوق بشکنم بخورم

شاید نون داغ تازه با ماست هم خوب باشه 

خدارو هزار مرتبه شکر هیچ کدوم از اینهایی که گفتم و دردسترس ندارم فعلا

باز جای شکرش باقی، وگرنه عمرن من بتونم خودمو کنترل کنم

...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.